Z królową nauk na TY – Tydzień Matematyczny

środa, 15. lutego 2017

Language

Polish Czech English French German Greek Italian Portuguese Russian Spanish

Rozmiar czcionki

Statystyka

Odsłon : 2523565

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 20 gości 
Z królową nauk na TY – Tydzień Matematyczny PDF Drukuj Email
Wpisany przez SP Maliszewo   
wtorek, 24 maja 2016 07:38
Z królową nauk na TY – Tydzień Matematyczny (05.2016)

W dn. 16 – 20 maja w Szkole Podstawowej w Maliszewie odbył się Tydzień Matematyczny przygotowany przez nauczycielkę matematyki – Ewę Kalinowską. Tydzień obfitował w wiele atrakcji – prezentowane były ciekawostki matematyczne, uczniowie pisali wiersze na temat królowej nauk i wykonali prezentacje multimedialne. Uczniowie klas IV – VI wykonali także wspaniałe prace przedstawiające haft matematyczny i wzięli udział w konkursie Matematyka malowana nitką. W tej konkurencji najlepsi okazali się:

Kacper Gabryszewski (kl. VI - I miejsce),

Hubert Wolin (kl. IV – II miejsce) i

Katarzyna Przybyszewska (kl. V – III miejsce).

Uczniowie klas IV – VI brali także udział w konkursie na Mistrza Tabliczki Mnożenia.

W tej konkurencji I miejsce zajęły ex aequo Wiktoria Urbańska (kl. V) i Natalia Kałnin (kl. VI), które prócz nagród książkowych i dyplomów otrzymały puchar. II miejsce zajęły: Klaudia Przybyszewska (kl. VI), Julita Frej (kl. VI) i Wiktoria Kolczyńska (kl. V). III miejsce zaś zajęła Martyna Kolczyńska z kl. IV.

Mistrzem Rachunków i zdobywcą pucharu okazała się niezrównana w tej konkurencji Wiktoria Urbańska z kl. V. II miejsce zajął Dominik Świerski (kl. VI) przed Łukaszem Kołodziejskim (kl. VI), który zdobył  III miejsce.

 

Uczniowie klas IV – VI wykonali także plakaty matematyczne, a młodsi uczniowie przygotowali prace plastyczne pn. Lubię matematykę. Wszystkie wytwory pracy uczniów można oglądać na korytarzach szkolnych.

 

Wszyscy, którzy aktywnie wzięli udział w obchodach Tygodnia Matematycznego zostali nagrodzeni dyplomami, nagrodami książkowymi i drobiazgami niezbędnymi w czasie lekcji matematyki.