Regulamin Imprezy Plenerowej „Dożynki Powiatowo Gminne 2014”

środa, 15. lutego 2017

Language

Polish Czech English French German Greek Italian Portuguese Russian Spanish

Rozmiar czcionki

Statystyka

Odsłon : 2527227

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 31 gości 
Regulamin Imprezy Plenerowej „Dożynki Powiatowo Gminne 2014” PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 03 września 2014 08:31

Regulamin Imprezy Plenerowej

„Dożynki Powiatowo Gminne 2014”

odbywającej się w dniu 06 września  2014 r. na boisku sportowym w Karnkowie

§ 1.

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej ,,Regulaminem’’) został wydany na podstawie przepisów Ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2013 r. , poz.611, z późn. zm.) – zwanej dalej ,,Ustawą” oraz na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.

2. Regulamin jest wydany przez organizatora imprezy –  Urząd Gminy w Lipnie.

3. Impreza plenerowa o nazwie „Dożynki Powiatowo Gminne – Karnkowo 2014” odbywa się na boisku sportowym w Karnkowie, w dniu 06 września 2014 r. , w godz. od 12.30 - 24.00.

Porządek obchodów:

13.00 – Msza Św. Dziękczynna w Kościele Parafialnym w Karnkowie;

14.30 – przemarsz korowodu dożynkowego na boisko sportowe w Karnkowie -przemówienia;

15.00 – część artystyczna, występy lokalnych artystów,  konkursy;

20.00 -  występ gwiazdy  wieczoru zespołu „BOYS”

20.00-24.00 – zabawa taneczna.

4. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania imprezy będą przebywały na terenie, na którym przeprowadzana jest impreza. Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie trwania imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 2.

Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:

1),,Służby” – należy przez to rozumieć powiadomione przez Organizatora służby dbające o bezpieczeństwo osób uczestniczących w imprezie m.in. Policja, Biuro Ochrony „SHERIFF SEKURITY ,Ochotnicza Straż Pożarna.

2),,Teren Imprezy” – wytyczony przez organizatora przez barierki ochronne anty demonstracyjne

i oznaczony taśmą teren przy scenie, na którym przeprowadzana jest impreza. Osoby przebywające poza terenem wytyczonym nie podlegają ochronie służb;

3),,Uczestnik Imprezy” – oznacza osobę uczestniczącą w Imprezie.

§ 3.

1. Wstęp na teren imprezy jest wolny i przysługuje wszystkim osobom zainteresowanym wydarzeniem.

2. Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy: - broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, - materiałów wybuchowych, - wyrobów pirotechnicznych, - materiałów pożarowo - niebezpiecznych, - środków odurzających lub substancji psychotropowych.

3. Ponadto zakazuje się wprowadzania psów i innych zwierząt na teren imprezy oraz prowadzenia bez autoryzacji Organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej lub innej zarobkowej na terenie imprezy.

Bez uprzedniej zgody organizatora imprezy masowej zakazana jest każda forma agitacji wyborczej polegająca na organizowaniu wieców wyborczych kandydatów, rozpowszechnianiu programów wyborczych kandydatów lub komitetów wyborczych oraz ich materiałów propagandowych o charakterze reklamy rozpowszechnianej dla celów kampanii wyborczej za pomocą środków masowego przekazu, plakatów, pism, broszur i ulotek o masowym nakładzie.

4. Organizator imprezy może odmówić wstępu na imprezę oraz przebywania na niej osobom: a) znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków; b) posiadającym broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały, wyroby, napoje, środki lub substancje; c) zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku imprezy.

5. Osoby uczestniczące w imprezie zobowiązane są do podporządkowania się wymogom organizatora i odpowiednim służbom.

6. W przypadku niedostosowania się do wymagań organizatora osoby zakłócające porządek imprezy zostaną pouczone przez określone w Regulaminie służby, a w razie stawiania oporu doprowadzone i przekazane organom Policji.

7. Osoby małoletnie uczestniczą w imprezie na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi opiekę. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników zgubione podczas imprezy.

8. Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia zmian w przebiegu imprezy z uzasadnionych powodów, np. odwołania przyjazdu przez artystę, działania „siły wyższej” (np. zjawiska atmosferyczne typu: burza, powódź, a także pożar, brak dostawy energii elektrycznej, itp.), a ponadto prawo do zmiany programu pod względem artystycznym i czasowym bez uprzedniej konsultacji.

9. Organizator utrwala przebieg Imprezy dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy Imprezy. Wizerunek osób przebywających na Terenie Imprezy może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniony dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.

§ 4.

10. Organizator zapewnia bezpieczeństwo osobom obecnym na Imprezie oraz porządek podczas trwania Imprezy, poprzez:

- Biuro Ochrony „SHERIFF SEKURITY

- powiadomienie Policji,

- powiadomienie Państwowej Straży Pożarnej.

- udostępnienie pomocy medycznej;

11. Służby odpowiedzialne za utrzymanie porządku (§ 4 pkt.10) są uprawnione zgodnie z przepisami Ustawy do: a) sprawdzania uprawnień do przebywania na Imprezie; b) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości; c) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają niebezpieczne przedmioty; d) wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy , a w przypadku nie wykonania takich poleceń – wezwania ich do opuszczenia imprezy; e) stosowania siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na członka Służb Porządkowych lub inną osobę, na zasadach określonych w art. 38 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) f) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia.

§ 5.

12. Wszelkie reklamacje można składać w formie pisemnej (listem poleconym) najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zakończenia imprezy na następujący adres korespondencyjny Organizatora: Urząd Gminy w Lipnie ul. Mickiewicza 29  tel. 54/ 288 62 00. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 21 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi listem poleconym. Składający reklamację musi posiadać dowód nadania listu poleconego.

§ 6.

13. Niniejszy Regulamin jest dostępny: - na tablicy ogłoszeń na terenie imprezy, - w siedzibie Urzędu Gminy  w Lipnie, - na stronie internetowej: www.uglipno.pl

 

Organizator